Gratis Frakt!
OVER Skr1,965
 

Återbetalning & Returer

Hjälp Center

Återbetalning & Returer


Innan han återvände artiklar till oss, läs och följ instruktionerna nedan. Du kan också ringa vår internationella kundtjänst, där en av våra kunder säljare kommer att vara glada att hjälpa dig.


Se till att du förstår vår politik för återvändande och säkerställa att alla kriterier är uppfyllda innan fysiskt skickar några objekt tillbaka till oss.


Vi förbehåller oss rätten att ta ut en expeditionsavgift på alla returnerade produkter.


Allmänna Returer


Alla returer måste låta vår kundsupport veta inom 24 timmar från det att du tar emot paketet. Vi accepterar endast produkter i sitt ursprungliga skick. I synnerhet, vara säker på att posten skickar tillbaka i korrekt skick (storlek, detaljer). Återbetalning kommer att nekas för fel storlek efter vi har mottagit och check.And du måste också betala 50% totala order som en utsättning avgift (till exempel, om du beställer objektet värde är $ 100, är ​​bidraget 50 $), och sjöfart kostnaden du betalar innan kommer inte att återbetalas.


1. Alla returer måste vara inom 3 dagar från när transporten var sjönk från bäraren.


2. Vi kontrollerar varje objekt innan vi skickar ut det, kan vi se färgen och storleken är rätt, om du hittar den storlek eller färg är fel, vänligen kontakta oss. Efter bekräftelse med oss, returnera den tillbaka till oss.


3. Om klänningen har några större kvalitetsproblem, låt vår kundsupport veta inom 24 timmar från det att du mottar klänningen, kommer vi att lösa problemen för dig så snart som möjligt.


Observera:


1. Vi accepterar endast en partiell eller fullständig återbetalning för det objekt som har problem på grund av vårt slarv. Det betyder att vi inte kan garantera en återbetalning om problemet med objektet inte orsakas av CosplayMade.

2. Defekta, skadad eller felaktigt sända objekt är berättigad till full återbetalning. Vid begäran återbetalningen kan du vara redo att ge kundservice med fotografier som tydligt visar problemet med objekten. Om du tror att dina artiklar har skadats under transporten, kommer kundservice behöver fotografier som visar skadade förpackningar samt "Proof of Damage" dokumentationen från din leverans transportör för att behandla återbetalningen.


3. Vi kommer att byta din produkt om den köpta produkten inte matchar den färg du beställt (upplevda färgskillnader på grund av din dator bildskärmen kommer inte att exhanged).


4. Observera att på grund av arten av den krävda handarbete, kan den färdiga klänning variera ca 1 "~ 3" i endera riktningen av specificerade mätningar.

5. Om din produkt storlek skiljer sig från specifikationerna för din beställning av fler än 1 ~ 3 tum, uppmanar vi dig att hitta en lokal skräddare att göra justeringar, och vi kommer gärna ersätta dig upp till 100% av produktens pris att skräddarsy kostnader. Om du väljer det här alternativet, kom ihåg att begära ett kvitto från din skräddare som en kopia av det skall tillhandahållas vid begäran av ersättning.

6. Full återbetalning häri inte inclcude inte frakt och hantering kostnader.


7. Observera att vi inte kan hantera några produkter som returneras utan vår förkunskaper. Om du vill returnera varan, måste du kontakta kundtjänst via hjälpcentret.


8. Vi kommer inte att ha råd fraktkostnaden för returen paketet och tillhörande tullar. Så ska du returnera den tillbaka via ditt lokala postkontor och välj den ekonomiska fraktsätt.